Elektroniczna ewidencja czasu pracy - Calamari

 Usługi i Firmy / Opublikowano: 3 tygodnie temu przez bartek / Odsłon: 21

Aplikacja Calamari to innowacyjne rozwiązanie online, które zwiększa efektywność pracy w firmie. Elektroniczne wnioski urlopowe oraz Ewidencja czasu pracy, to narzędzia umożliwiające wygodne zarządzanie nieobecnościami oraz czasem pracy. Z Calamari sam określasz, jakie uprawnienia otrzymują poszczególni pracownicy.

Calamari to nowoczesne rozwiązanie dla światowych firm. System w prosty sposób pozwala zarządzanie oddziałami firmy w wielu krajach. Aplikację możesz połączyć z wieloma narzędziami pracy, m.in. z Google Suite, Slack, Office 365, JIRA, umożliwiając dostęp do niezbędnych danych z różnych aplikacji Twojego firmowego ekosystemu.

Zobacz więcej→ https://calamari.pl/ewidencja-czasu-pracy

Dane kontaktowe

Chmielna 2/31, WarszawaMazowieckie,00-020 602277867

Kontakt

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *